Customer Service / Office Assistant

Gio Coffee

Deze vacature is verlopen. Klik hier voor een overzicht van alle openstaande stageplaatsen. of stel een Job-alert in om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe stageplaatsen.

Gio Coffee is op zoek naar een Customer Service / Office Assistant

  • schedule Fulltime
  • school HBO/WO

Wat ga je doen?

Je komt terecht in een jong en dynamisch team. Je werkt veel samen met je stagebegeleider (Sharon Sluijs) en de rest van het Customer Serviceteam. Samen met hen ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant. Om de klant zo goed mogelijk te helpen, sta je in contact met alle afdelingen binnen onze organisatie.

Via de telefoon, chat en e-mail ontvang je allerlei vragen van klanten. Deze vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over leveringen, facturatie, of bijvoorbeeld een storing van een koffiemachine. Je helpt hen telefonisch of digitaal zo goed mogelijk op weg. Kun je een storing niet telefonisch verhelpen? Dan zorg je ervoor dat er zo snel mogelijk een servicemonteur langs komt, om de klant weer te voorzien van een werkende koffiemachine.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten wanneer ze bellen met een vraag;
  • Je bent een schakel tussen al onze afdelingen en zorgt ervoor dat de koffie bij onze klanten kan blijven stromen;
  • Je bestelt de kantoorartikelen en wekelijkse boodschappen;
  • Je zet de social lunch klaar op dinsdag;
  • Je ontvangt bezoek;
  • Je ondersteunt de facilitair medewerker waar nodig. 

Wat vragen wij?

  • Je hebt affiniteit met klantcontact en service verlenen voor bedrijven uit het MKB;
  • Je bent op zoek naar een stageplek voor minimaal 3 maanden;
  • Je bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar;
  • Je hebt mbo-niveau 3, 4 of hbo-niveau;
  • Je hebt een energieke persoonlijkheid en je werkt graag samen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en bent communicatief vaardig.

Wat bieden wij?

Do you feel the VIBE? VIBE staat voor onze kernwaarden; Verbindend, Innovatief, Betrokken en Energiek. VIBE is de rode draad in alles wat we doen en is het cement wat ons als groep verbindt. Deze verbinding ervaar je ook in:

  • Het informeel ingerichte en ruim opgezette kantoor.
  • Open deuren en een vlakke organisatiecultuur.
  • Een snelgroeiend bedrijf met veel ambitie.
  • De Social Lunch, een keer per week een volledig verzorgde lunch met alle collega’s.
  • Zoveel koffie, thee, gekoeld/bruisend water en vers fruit als dat je op kunt!
  • Iedere vrijdag een Vrijmibo en iedere eerste vrijdag van de maand pakken we extra groot uit.
  • Twee keer per jaar een groot bedrijfsfeest met de allure van een festival.